Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Welkom bij onze FAQ-pagina. Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten en diensten. Als je vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via ons contactformulier. De link vindt u onderaan deze pagina.

De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het gewicht van je bestelling. Je kunt de exacte verzendkosten zien tijdens het afrekenen.

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op de productpagina van het product dat u heeft besteld, kunt u ook de verzendtermijn vinden. Deze verschilt per product en varieert van 3 tot 10 werkdagen. Onze werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag, van 09.00 tot 17.00 uur. Bestellingen die gedaan zijn ná 17.00 worden gerekend tot de eerstvolgende werkdag. Wij doen niet aan spoedbestellingen. Zorg dat u op tijd uw bestelling bij ons plaatst. 

2. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De postbezorging doet er doorgaans 1 á 2 werkdagen over om uw bestelling te bezorgen. Wij hebben geen invloed op de pakketbezorgdienst. Vertragingen die ontstaan zijn bij DHL of PostNL geven geen recht op korting of uitzondering van ons retourbeleid omtrent gepersonaliseerde producten en/of voedselwaren. Meer informatie hierover vind je hier: https://online-feestshop.nl/policies/refund-policy

3. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het gewicht van je bestelling. Je kunt de exacte verzendkosten zien tijdens het afrekenen.

4. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, in veel gevallen kan dat, maar er geldt wel een aantal regels omtrent retourneren. 

Uitgezonderd van het herroepingsrecht en zodoende ook van ons terugbetalingsbeleid met betrekking tot terugbetaling zijn onder andere gepersonaliseerde goederen, op maat gemaakte producten, goederen die hun houdbaarheid verliezen binnen 14 dagen na aankoop en goederen welke een gezondheidsrisico met zich meebrengen nadat de verzegeling is verbroken, zoals eetwaren.

Ons retourbeleid vind je onderaan elke pagina, of door hier te klikken: https://online-feestshop.nl/policies/refund-policy

5. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dat kan, maar voor bepaalde productgroepen geldt een aantal regels omtrent annuleren. Voor gepersonaliseerde producten en/of voedselwaren geldt dat deze tot 24 uur na het plaatsen van de bestelling kosteloos kunnen worden geannuleerd. Als u na 24 uur de bestelling wilt annuleren, vergoeden wij maximaal 50% van de gemaakte kosten exclusief verzendkosten. Verzendkosten krijgt u volledig vergoed. Ons volledige beleid omtrent annuleren vind je in ons retourbeleid: https://online-feestshop.nl/policies/refund-policy

6. Ik wil graag een traktatie in een thema die niet op de website staat. Kan dat?

Dat kan! Neem contact op via ons klant contact formulier. Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën en nieuwe traktaties. Een nieuw idee of nieuw ontwerp kost u helemaal niks extra. Het enige wat wij vragen is tijd om uw idee te creëren. 

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via ons klant contact formulier. Die vindt u hier: Klant contact formulier